Budowanie relacji z klientem

Budowanie relacji z klientemIstotnym elementem prowadzenia biznesu pożyczkowego jest odpowiednie rozpoznanie własnych klientów i stworzenie konkretnej bazy stałych odbiorców swoich usług.

Ważne jest, aby znać słabe i mocne strony swojej bazy klientów, albowiem w warunkach stałej presji ze strony konkurencji, niektórzy klienci mogą odejść, inni mogą nigdy nie zdecydować się już na wybór tej firmy – bo inne dookoła mają lepsze propozycje pożyczki czy ubezpieczenia. Stale trzeba się rozwijać, ale ten rozwój musi być zgodny z oczekiwaniami własnych klientów, jeśli więc ci woleliby mieć ułatwiony dostęp do pieniędzy i funkcjonowanie dwadzieścia cztery godziny na dobę siedem dni w tygodniu, firma powinna zrobić wszystko, aby jak najszybciej uruchomić pożyczki online lub inne formy komunikacji z klientem.

Odpowiednie zarządzanie biznesem

Komunikacja między biznesem, wielkimi firmami i instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwem czy organizacja, a zwykłym człowiekiem – to bardzo trudny kawałek chleba. Mało kto ma dzisiaj świadomość, jak ciężkim zadaniem jest odpowiednie zarządzanie wizerunkiem firmy w warunkach wirtualnych i społecznościowych mediów, a jeszcze trudniejsze jest takie pozycjonowanie i modernizowanie własnych usług, aby zawsze były one adekwatne do oczekiwań konsumentów. Ci współcześni nabywając pożyczki pozabankowe albo wykorzystując Internet do porównywania ofert ubezpieczycieli czy funduszy inwestycyjnych, chcą mieć pełną kontrolę nad podejmowanymi krokami.

Aplikacje online

Chcą odpowiadać za swoje pieniądze i swoje decyzje, więc strony internetowe czy aplikacje umożliwiające zaciągnięcie pożyczki online, powinny być tworzone w jak najbardziej transparentny i czytelny sposób. Użytkownik portalu internetowego lub programu na urządzeniu mobilnym musi móc całkowicie samodzielnie:

Provident_Colour_Logo_RGB

  • wybrać wysokość pożyczki, która w pierwszych wnioskach uzależniona jest przede wszystkim od polityki firmy – większość pożyczkodawców za pierwszym razem nie udzieli pożyczki na więcej niż półtora tysiąca złotych, w skrajnych przypadkach do trzech

  • wskazać okres kredytowania, a więc czas, w jakim będzie dokonywał spłaty, wraz z zatwierdzeniem wyświetlonego mu w czasie rzeczywistym harmonogramu spłaty razem z wysokością takiej miesięcznej albo tygodniowej raty.

Zobacz też:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *